Direktlänk till inlägg 7 januari 2018

MUS-möte hos Nelssons

Av Hanna Boman - 7 januari 2018 22:18

Jahaja, nu då så har vi haft årets allra första MUS-möte o som då alltid brukar vara hemma hos Nelssons (just årets första alltså).



MUS - Mariedalskyrkans Unga Styrelse
Och tiden för start var den här gången klockan 15:00 (brukar ju annars vara lite ojämnt i minutrar då kallelsen kommer typ).
Fast vi hade väl den där "akademiska kvarten", eftersom inte alla var i tid.
Men annars så betade vi av punkt för punkt i vanlig ordning.
Sedan efter att inledning var över, så ajournerades det för fika/mat.
Och denna gången så fick man själv plocka ihop sin kyckling/pastasallad med olika sorters goda grejer!

Mmm, väldigt gott!

Och nejdå, jag vet ju att jag inte får berätta här vad vi fattade för några beslut.

Men vi höll väl på i dryga fyra timmar, för vi var klara runt 19-tiden!

Javisstja, fika blev det ju också förstås.
Godis  & caffelatte & glass & maränger.

Gott som tusan, alltihop!

Hehe, man tar dig verkligen inte därifrån hungrig direkt!








   














 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 22:18


Idag under eftermiddagen så har jag gjort ett besök på Ortopedtekniska för att kolla ut o göra en beställning på nya skor! När det var väldigt mycket snö i vintras, så ville jag ju förstås ha ett par rejäla vinterskor... men eftersom det nu inte är...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 20:34

Johodå, idag på självaste våffeldagen så blev det minsann våffelfika på jobbet! Nu så jobbar ju jag alltid "kvällen" (14-18). Så de som var där tidigare fikade de på våfflor innan jag kom, troligen vid lunchtiden. Sen så då vi som var kvar hela e...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 12:42

TEMADAG!   På dagen idag då är det väl så man måste frossa i våfflor både avigt och rätt va?  För någon annan dag under året så kan man inte äta nån våffla, eller?  Johodå, visst kan man äta våfflor vilken anna dag som helst på året!   Än...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards