Direktlänk till inlägg 4 augusti 2018

Skärgårdsfest III

Av Hanna Boman - 4 augusti 2018 17:48

Nu har man hållt till i Pingstkyrkan under eftermiddagen, där det har varit "Live Pingstkyrkan"
Och då har det varit sång & musik av olika desslag!
Först så var det By Mercy som entrade scenen utanför vid halv två, jag var inte där riktigt då...men fick ändå se & höra dem i alla fall som väl var.
Sen var det Göran Wohlin som spelade & sjöng en del!

Efter det så var det Elsa Joehlsons tur att sjunga en del sånger av hennes favoritsånger, och hon är verkligen jätteduktig på att sjunga...woooow!

Och så serverades det våfflor & sylt & grädde & kaffe/saft & chokladbollar!











 

By Mercy

 

 

 

 

 

 

 

 

Göran Wohlin

 

 

 

 

 

 

Elsa Joehlsson

 

 

 

 

 

 

 

Second Voice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Tisdag 19 mars 11:39

Den här dagen så har den andra semifinalen gått av stapeln av Vi i femman som denna gången, där det var Östratorpskolan klass 5A som mötte Karlshamns Montissoriskola klass 5A.  Jomen visst även här var det väldigt jämna poäng hela vägen, för det st...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards