Alla inlägg den 1 december 2018

Av Hanna Boman - 1 december 2018 22:08

Wooow, vilken underbart fantastiskt JULKONSERT som man kom till nu ikväll!

Ett fantastiskt gött gospelsväng & man blev så varm i hjärtat!


Fantastiska sånger från början till slut, julen känns ju nästan som den redan är här!

Alltså, jag vet inte mer vad jag ska säga...tror nog att bilderna säger mycket också!


TACK alla för en fantastiskt skön kväll!



  








   





 






 





   











 

Kvällsfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 1 december 2018 16:11

Efter att Iris & jag hade varit i SecondHand, så tog vi oss hem till Iris i Mariedal.



(Martina kom med bil o hämtade oss)


Och då blev det risgrynsgröt till lunch, som verkligen var jättegod...mums!

Sen satt vi väl mest & tjatade om både ditt & datt, supermysig stund tillsammans!

TACK Martina & Morten Seth & Iris & Edin & Jona

för en mysig stund!







 

Av Hanna Boman - 1 december 2018 14:31

Ojaa, nu blev det äntligen en träff med Iris för att äta frukost till en billig peng på Café 2.
Och det var ju mysigt som vanligt, jag var väl ganska hungrig innan jag tog mig dit idag bara. Så det var väldigt gott med en köttbullemacka & päronbiskvi & kaffe!

#3kopparkaffemedmjölk
#köttbullemacka
#päronbiskvi


Efteråt sen så gick vi och kikade runt lite i affären, trevligt det också.
Iris hittade sig en fin tröja/kofta!




TACK för idag du goa & mysiga Iris!




  



/Tjingeling







 













 

Av Hanna Boman - 1 december 2018 07:53

Och idag så är det då GLÖGGENS DAG!

Känns inte det lite passande att börja december månad med en sådan TEMADAG?

Åtminstone tycker nog jag det, även om man kan köpa & dricka GLÖGG långt innan

egentligen!

För visst är det gott med glögg? Mmm, väldigt gott om ni skulle

fråga mig! Fast jag skulle nog inte tycka det mitt i sommaren, eller?

Nja, jag har ju aldrig testat...men tycker ju inte att det passar just då, hehe!





#glöggensdag2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards