Alla inlägg den 4 juni 2020

Av Hanna Boman - 4 juni 2020 13:47

 








Ännu en torsdag i ViktVäktarnas teckan, eller hur man nu ska säga/uttrycka sig. Det är ju fortfarande

LIVE-sändningar vilket nu nog börjar bli en vana eftersom det är fortfarande dessa omständigheter som råder...

Nu så var jag på den "vanliga" tiden som jag brukar vara med på, och det är ju där vid klockan tolv.

Den här gången så var det bara JAG och en till med på den LIVE-sändningen, och Coach-Kristina med förstås dådå!


Och idag så pratade vi om "Ta kontroll över och lär dig hantera ohjälpsamma tankar!"

Hur många gånger har man/JAG köpt och ätit något som jag inte borde? Svar: "Väldigt många gånger..."

Och så är det säkert för andra med ibland, så gäller nog inte bara mig!



Men vad visade den där "usla" vågen idag då, när jag ställde mig på den imorse? För även denna gången visade ju vågen åt helt fel håll, med tanke på att det blev 70,5 kg som då resulterade i +0,4 kg. INTE så jättestort PLUS, men nu ska det verkligen få gå helt åt rätt håll!




#inställt #coronavirus #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards