Direktlänk till inlägg 7 februari 2021

En heldag hos Henrik

Av Hanna Boman - 7 februari 2021 17:58

Jahaja, jag tog bussen ut till Henrik idag på morgon/förmiddagen (beror ju på lite hur man tänker...)
För vi snicksnackade lite med varann igårkväll och då kom vi fram till att jag skulle ta mig hem till honom

"hungrig"... ;)

Och då kan man ju kalla det för både frukost/brunch/lunch.

(psst, han hade inte börjat med något innan jag anlände där vid 10-tiden...)


Men det blev en rejält god brunch/lunchstund tillsammans i köket, för jag tyckte att är det "frukost" så ska det ätas i köket...hehe!


Sen senare på dagen/eftermiddagen så kom pappa förbi en sväng också, mycket trevligt!


Och då blev det lite fika, men då satt vi inne i vardagsrummet vid matbordet.



Väldigt många minnen som vi pratade om då, som verkligen var jättetrevligt!







SuperTACK för en väldigt trevlig & mysig söndag Henrik!



  







   







   











 

Pappa verkade visst vilja ta min bit

saffranspannkaka

 

 

 

 

 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 12 maj 21:56


Av Hanna Boman - Söndag 12 maj 21:13


TEMADAG!     På dagen idag så är det tydligen DAGBOKENS DAG, en så kallad temadag bland alla dess övriga temadagar. Själv har ju aldrig jag nån gång varit en dagboksskrivare, men minns att jag en gång fick en dagbok i födelsedagspresent då ja...

Av Hanna Boman - Söndag 12 maj 18:23

Nu så blir det bara bilder, kommer skriva senare...         Glimåkra gospel  Selah               Niclas Madestam                         Kyrkafika                        ...

Av Hanna Boman - Lördag 11 maj 23:49


TEAMADAG!   Väldigt vad en massa temadagar det har varit denna dagen då!  För det är även tunnbrödrullens dag, varför inte liksom då det även är tunnbrödets dag? Det kan ju även vara gott med tunnbrödsrullar, om man får till det med en god fy...

Av Hanna Boman - Lördag 11 maj 23:27

Nu så fyllde Lovisa 18 år i tisdags (7/5), och det har väl firats med vänner och sånt tidigare i veckan. Men idag så har det verkligen varit kalas för både släkt & vänner under eftermiddagen och en bit in på kvällen oxå förstås! Man var bjudna att ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards