Alla inlägg den 5 januari 2024

Av Hanna Boman - Fredag 5 jan 18:08

Nu så har det varit min namnsdag idag, som har firats med påmpa och ståt... eller? Nja, eller jodå visst har det väl gjorts det idag. För när man var barn, så serverades det alltid kroppkakor då jag hade namnsdag hemma och de var hemgjorda förstås (för att jag önskade o ville alltid ha det då).

Så nu i vuxen ålder, då brukar det aldrig bli kroppkakor på namnsdagen. Men idag eftersom det är fredag, så har det blivit då Cityhallen alltid säljer kroppkakor då...)



Inte nog med det, utan eftersom Einar har varit här nere denna veckan så kom de hit några timmar idag under eftermiddagen och åt kroppkakor tillsammans med mig. Fast Einar åt inte någon, han ville inte smaka heller.



#minnamnsdag  #5januari2024

#arontorpskroppkakor






 










 









 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards