Alla inlägg den 8 mars 2024

Av Hanna Boman - Fredag 8 mars 17:42

Nu så minns nog inte jag exakt när det sist var ledsagning, men när jag tänker efter lite så är det väl egentligen bara två veckor sedan...även om det ibland kan kännas väldigt längesen!


Äsch, jag vet inte huruvida jag tänker...men spelar väl inte nån roll va?


Det var en trevlig tur idag ihop med en såkallad ledsagare, som jag inte haft ledsagning med tidigare.

 


Först så blev det en liten snabb tur till Wachtmeister, där jag tog mig in ensam endast för att göra ett besök inne på The Body Shop för att jag ville och behövde få en av mina REFILL-flaskor påfyllda med ny shower gel BRITISH ROSE. Det har varit medlemsvecka där nu den här veckan, så då får man ju se till att passa på.



#wachtmeisetergalleria

#thebodyshop






 









 





Sen så drog vi ut till Amiralen, för jag ville ta en tripp på MAXI (inte så ovanligt)! Men behöver man handla, så funkar det hur BRA som helst när man har ledsagning att kunna åka ut dit.



#amiralen

#maxiicastormarknad

 

 

 

 


#bananeko  #citroner  #lime  #pinkladyäpplen

#gurka  #färskahallon #spetspaprika

#ekomellanmjölk  #vispgrädde

#kvargvanilj  #kvargjordgubb


#cocacolazerovanilla   #fantaorangezero   #spritezero


#pågenlimpa   #singoallaoriginal

 







       




     



 






     






 





   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

   

         






   







 








     




 

 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards