Alla inlägg den 10 maj 2024

Av Hanna Boman - Fredag 10 maj 17:53

En sådan här så kallad fredag som varit idag, har det nog aldrig varit då det stått ledsagning på schemat. Men denna fredag kan man säga blev lite halvt om halvt kaotisk.


Dagen började väl lite fel, så redan där kan man säga att det blev fel...


När hon som kom och hämtade mig väl kom, då fick det först och främst en runda in till Cubus för att jag både ville och behövde ett par nya byxor & en top/tröja.

Jag hade väl lite lagom svårt för att bestämma mig för vilka byxor jag ville ha, och sen så skulle jag ju få tag i en tröja/top också som med kommer bli bra.



#wachtmeistergalleria  #cubus

#byxor #tröjatop

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


#kebebhouse


#1cocacolazero

#husetshamburgare

#rödsås  #bacon  #ost  #jalapeno

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards