Alla inlägg den 25 maj 2024

Av Hanna Boman - Lördag 25 maj 23:49

TEMADAG!

 

 


Jahaja, idag så är det tydligen HANDDUKSDAGEN och det kanske är en dag som beaktas...eller?

Det finns väl i alla fall en hel del olika sorters handdukar i var mans hushåll va?


#handduksdagen2024




 








 

Av Hanna Boman - Lördag 25 maj 23:31

Nu när jag inte alls trodde att det skulle vara öppet i SecondHand förra lördagen, då det var pingstafton... (har inte tidigare haft öppet då). Så jag kunde inte komma på grund av strul med vissa grejer!


Så då kom jag in idag och jobbade "mina" timmar som jag brukar göra, utan några problem alls egentligen. Vet inte, men var ju en del som jag inte har jobbat med nån gång tidigare!



En rolig jobblördag, med att glatt gäng!



#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet   #gullbernavägen4





#2muggarkaffemedmjölk   #1cocacolazero

#1ciabatta  #1wienerbröd



 













 




Av Hanna Boman - Lördag 25 maj 20:24

Nu så var det fredag igår, man man känner väl inte alltid för att skriva just på dagen...eller (men det är väl det jag allra helst vill).

Det var lite annat som gjorde att jag inte "orkade" få ihop något inlägg igår helt enkelt!

Men nu så ska det bli av minsann!

Det var dags för lite ledsagning, som blev en av de bättre ledsgningarna på ett tag! Då började vi med att först åka till Huvudentrén (sjukhuset) och jag tog mig själv upp till Ortopedtekniska för att bara lämna in två par skor för lite "omplåstring"!



Sen så drog vi ut till AMIRALEN, för jag ville ta mig in på LINDEX där (jag hade lite presentkort att göra mig av med)!


Så då blev det två par byxor till, kul att ta sig till ett annat ställe oxå för att hitta lite kläder!





#amiralen


#lindex  #2parbyxor




   







Sedan efter LINDEX, så fick det bli en tur in på SubWay... men eftersom det var lite brådis så fick jag ta det med mig hem och äta här hemma i min ensamhet istället!











Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards