Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Hanna Boman - 9 oktober 2010 07:37

TISDAG (5/10)

Efter jobbet tog jag mig till 3-butiken och fixade en ny mobil...Sony Ericsson Elm. Detta på grund av att min gamla var helt värdelös, laddades ur jättefort. 


Sen på kvällen var jag på den andra Alphan...och det känns jättebra. Först börjar man med att äta. Denna gång var det KYCKLINGGRYTA MED RIS & SALLAD.  Gott-Gott!! 

Därefter satte vi oss i mysrummet och hade våran undervisning, och den här gången handlade det om "Vem är Jesus?"

 

FREDAG (8/10)

Då var jag & Therese i Café Ankaret och åt lite lunch. Jag köpte även en biljett till Samuel Ljungblahd´s konsert.

Sen på kvällen var det Tonår i kyrkan, där vi åt en 3-rätters:

"Potatis&purjolökssoppa" med morötter i, "Kassler med hasselbackspotatis&tzatsiki", och till efterrätt serverades det: "Kladdkaka med grädde".

Mycket gott alltihop!! 


Ja, detta var en liten resumé av min vecka...en ganska bra vecka ändå.


/Kram 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards