Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Hanna Boman - 13 oktober 2010 20:08

Idag har jag varit och badat igen och det var skönt...knappt en människa i bassängen vilket jag kan tycka är superskönt.  

Jag fick mitt nya träningsprogram idag med av sjukgymnasten, vilket var bra. Hon vågade visa sig för mig förra veckan och inte ha det ned sig...hihi!!

Men jag mailade till henne i måndagskväll och påminnde, tror att det hjälpte.

Fast jag pallade inte följa det sådär jättemycket, för jag känner mig inte så på hugget...håller på att bli förkyld, vilket är trist.  


Hm, jag som sällan blir förkyld...fast det brukar väl oftast bli en eller annan höstförkylning. Mycket sånt där som går nu ju.

Hoppas att det försvinner fort bara.  


/Kramkram

Av Hanna Boman - 13 oktober 2010 17:57

Jaha, igår efter jobbet köpte jag TVÅ par jeans på JC (min absoluta favorit-jeansaffär).  

Det var en supertrevlig expedit som tog hand om mig. Hon visade mig fyra par jeans som hon tyckte att jag skulle prova...men det stannade bara till att jag provade två par.

Och bägge två paren satt som de vore gjorda för mig...hihi!!

Så därför blev det TVÅ par jeans...kostade sammanlagt 1298:-. Men jag tyckte inte det var så mycket ändå, för de jeansen kommer ju jag kunna ha länge.

Jag är en jeansmänniska fullt ut, tror jag...åtminstone på jobbet och när man ska gå på stan (då brukar inte jag vilja ha mysbyxor på mig).

Det var ett par Lee-jeans & ett par Crocker-jeans, som absolut är mina favoriter. Brukar köpa den sortens jeans.


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards