Alla inlägg den 26 november 2010

Av Hanna Boman - 26 november 2010 23:10

Nu är jag hemkommen från JULFESTEN med jobbet och det var riktigt trevligt.  

God mat (JULMAT, som innehöll många godsaker...blandannat en del sorters sill, lax, prinskorvar, köttbullar, sillsallad, rödbetssallad, jansons freestelse, revben, ägghalvor medmera)och rolig underhållning från redan första början.

Innan maten kom in, så var det MUSIKBINGO. Då fick vi i varje lag en lapp där det stod en hel massa olika artistnamn. På översta delen av papperet var det ett rutmönster, där man fick skriva in vilka namn som helst. Det var väldigt många namn som t ex: Robert Broberg, Elvis Presley, Caroline af Ugglas, Lena Ph, Cornelis Vreeswijk, Jonas Gardell, Tages.

Ja, det var ju en hel massa andra namn...men kommer tyvärr inte ihåg fler nu, hihi!!

Fast det gick visst inte så väldigt bra i det laget jag var med, men ROLIGT hade vi minsann.  


Och till efterrätt serverades det RIS Ā LA MALTA med saftsås. Riktigt gott!! 

Ja, för de som dricker KAFFE...så serverades det KAFFE förstås.

Men eftersom uret visade på tok för  mycket, så fick kaffe vara för min del. HaHa!!


Jadå, det var väl i stora delar vad kvällen hade att erbjuda.

 

TACK alla för en fantastiskt rolig kväll!! 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards