Alla inlägg den 28 november 2010

Av Hanna Boman - 28 november 2010 22:44

Dagen idag har varit mycket bra. Var ute i kyrkan redan kl 9 (kändes bara lite lagom tidigt).

Men vi övade våra sånger som sjöngs sedan på dagens GUDSTJÄNST. Efter det visades det ett bildspel genom tiderna från 1970 - 2010. Roligt!!


Därefter vankades det KYRKLUNCH som bestod av kallskuret: kassler, rostbiff, potatissallad.

Efter det var det dax för en del gammalt folk att hålla MINNESTAL, under de åren som dem har varit i kyrkan. Många personliga minnen, samtidigt som det även var minnen från andra saker som hänt.

Blandannat hur kyrkan byggdes ute i Mariedal och lite annat smått & gott.  


Efter att det var färdigt i kyrkan, så följde jag med Maria & Niclas hem till Lyckeby. Mysigt att leka med sina söta kusinbarn (Lovisa & Axel & Stina).

Så mysigt att sådant där blir lite hux-flux, alltså att det inte alltid behöver vara planerat.

Men nu är jag då hemma igen sedan en tid tillbaka, vilket är skönt!


Så det är dax att krypa ner i sängen, för imorgon är det ju jobb igen...helgerna går på tok alldeles för fort helt enkelt.


/Kram & Godnatt

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards