Alla inlägg den 14 december 2013

Av Hanna Boman - 14 december 2013 22:37

Nu så har vi gjort två av tre Julkonserter ikväll och så fantastiskt bra det blev (mycket bättre än genrepet igår, hehe).

Det rullade ju på bra med bägge körerna Second Voice & By Mercy och även då barnkören Joyful förstås.


Jag är bara så glad och tycker det har gått suveränt bra både i eftermiddag och ikväll då!


I pausen mellan konserterna så var det lite mat uppe i Övre salen bland annat, eftersom vi är eller var så pass många så var vi uppdelade på olika ställen.

Då blev det pastasallad som vi blivit uppdelade att göra och det satt ju inte helt fel. Gott var det absolut, sen självklart var det ju kaffa & kaka också till efterrätt!




Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så kommer en hel del bilder istället!



 

Konfrancier:

Amanda Lundström


   

Second Voice


 

Joyful


 

Madlene & Jenny & Paula




Psst, jag ska försöka få in fler biler senare i ett annat inlägg...ska bara kolla igenom bilderna först, orkar inte riktigt nu bara... 















Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards