Alla inlägg den 5 december 2013

Av Hanna Boman - 5 december 2013 23:58









Jamen visst, vilken fantastiskt fin & bra Julkonsert man tog sig till nu ikväll. Helt suveräna sånger och allt vad det innebär.

Jag blir ju alldeles glad & lycklig av att gå på sånt här och höra julsånger!

De var ju helt fantastiska på att sjunga, så en suverän kväll helt klart.


Hmm, jag som velade mig lite fram och tillbaka om jag överhuvudtaget skulle ta mig dit eller inte...men ett tu tre, så gjode jag det och är absolut ingenting jag ångrar nu!



 



 


 


 


     

Liten Barnsketch



 



 

Kaffe & macka efteråt  



TACK samtliga för en fantastiskt trevlig kväll! 




    




  



Av Hanna Boman - 5 december 2013 23:35

Ännu en dag till viktväktarna, i denna verkligen stomiga torsdag där Stormen Sven har anlänt...och jodå, regnade gjorde det ju förstås också då jag promenrade dit. Så jag var ganska så blöt om både byxor och jacka då jag kom dit, hehe!

Fy ana mig vilket väder alltså!

DEt var ju inte så många medlemmar som anlände dit idag heller för den delen, utan sammanlagt sex stycken och tre stycken som stannade kvar på mötet sen.

Denna veckans möte handlade förstås om julgodis och det där som man stoppar i sig nu i juletider. Choklad & pepparkakor & ischoklad & knäck & rocky road som exempel då, finns ju förstås mycket mer!


Jahaja, och vad sa vågen idag då när jag ställde mig på den? Johodå, den var riktigt snäll även denna veckan. Ett litet plus visade den ju, men jag är nöjd minsann...eftersom jag kände på mig att det skulle vara ett något större plus, höhöhö!

Så idag stannade vågen på 60,4 kg och det blev +0,2 kg.

Wow, riktigt bra jobbat Hanna denna veckan då ju!






   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards