Direktlänk till inlägg 14 oktober 2014

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 14 oktober 2014 15:51

Men hallå!

Vad är det för en dag idag egentligen? Det är ju inte torsdag i alla fall och det är ju då som jag brukar ta mig till Viktväktarna redan idag då det bara är tisdag.

Äsch, det är ju inte så komplicerat som det låter...för jag kan inte på torsdag helt enkelt (har lite annat för mig då).

Och idag var vi en liten nätt skara på folk då jag var där på lunchklassen, hela tre stycken som stannade kvar i alla fall.


Men vad handlade mötet om idag då? Hehe, det handlade om "alla slags tillbehör" som man har till t ex kaffet...som då är mjölken. Tillbehören till salladen, och tillbehören till en massa annat också...för det finns ju en del.

Ketchup & bostongurka till spaghetti & köttfärssås, är ju ett exempel på tillbehör till något som man äter och det är ju då sånt man oftast inte kommer ihåg. För det är ju så lite, eller hur?


Yes, och vad visade vågen denna dagen då jag ställde på den då? Eeh, jag som i söndagskväll trodde att det skulle vara ett stort plus...tänkte "jamen, jag kan ju ställa mig på vågen här hemma nu". När jag gjorde det, så var det väl ett litet plus...men det var inte så jag skulle betala medlemsavgiften.

Men nu så ska jag tala om vad Stinas våg visade idag då. Jaop, jag blev ju riktigt nöjd...eftersom resultatet var 60,6 kg och då blev det ju bara +0,1 kg.

Fantastiskt bra gjort denna veckan Hanna, som bara blev fyra eller fem dagar...och med tanke på vad jag har varit och gjort denna helgen så är ju jag då riktigt nöjd!   







 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 22:11

?som blir i ett annat inlägg!!!!!

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 14:54


Igår efter att jag hade jobbat mitt pass i SecondHand, då fick det bli en runda in på Gelato... där de har och gör världens godaste sallader (blir aldrig missnöjd).   Deras trevligaste bemötande, gör att man alltid kommer in dit med ett leende på...

Av Hanna Boman - Lördag 29 juni 21:39

Detta har varit den bästa jobblördagen på väldigt länge (eller just den här lördagen är alltid den bästa nånsin)! Det är för att det är helt rätt peronal som jobbar! Alltid roligt att jobba då det alltid fylls på med frallor & smörgåsar i hyllorna!...

Av Hanna Boman - Lördag 29 juni 08:08

HOPPSAN!     Igår då det var fredag så brukar det bli glass för Einar, så igår kom de hit här för att få sig en pinnglass (för det hade ju jag hemma...) Nu så fick ju jag för mig att Einar gillade Ananas split, men det verkade han inte göra. ...

Av Hanna Boman - Fredag 28 juni 21:08

Nu så blev det en liten snabb så kallad ledsagning idag, för att jag hade inte funderat/tänkt så mycket på vad jag ville göra. Så därför blev det lite hastigt o lustigt Bustad Burger, eftersom jag bara har bara varit där en gång tidigare!   #ba...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards