Alla inlägg den 6 december 2014

Av Hanna Boman - 6 december 2014 22:20

Oooh, yeeeah...vilken fantastiskt fin och bra Julfest det har varit idag. Började med att barnkören Joyful sjöng och hade väl solister till varje sång tror jag, var nog bara sista sången som det inte var någon solist...men bra var det helt klart! 




 



Sen så var det Julevangeliet som lästes upp och en del fick vara med i "dramat" eller vad man nu ska säga att det var, och jag fick faktiskt vara en av Herdarna.


~~Innan vi tog oss upp till kyrksalen, så fick vi en varsin lott...

och sen så när de drog lotterna, så fick man komma fram och

få lite andra kläder på sig. JAG trodde inte det var sant, då de

drog mitt nummer som då var 26...men så var det visst~~




 



Senare sen så var det Bibelutdelning till alla som fyllt 10 år under året, och i år var det väl 13 stycken.


    



 





Det sista av allt var ju Barnrådets "teater" av Disney och i år var Piff & Puff som fick vara med. Och vilket roligt spel dem gjorde, det var riktigt bra! 






               


        




TACK alla för en fantastiskt fin & rolig Julfest som jag sent kommer att glömma!         

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards