Alla inlägg den 13 november 2016

Av Hanna Boman - 13 november 2016 21:53

Hehe, om man stannar kvar så länge som jag gjorde idag...så kan man ha turen att få lite lunchamat i magen också.

Eftersom det är den stundande Julbuffén nu på lördag (19/11) så skulle kommiten för hela arrangemanget vara kvar ett tag till o sammanställa det hela.

Och då fick jag lite mat i magen jag med. Gott med paj sallad och även kaffe kaka!












   










   

Av Hanna Boman - 13 november 2016 20:47

Jaa, efter gudstjästen idag så var det "sittfika vid borden" och sedan ett Församlingsmöte. Och jag vet väl inte riktigt vad jag ska skriva, för det var mest ett litet "info-möte" om vad som kommer hända bl a över jul & nyår.

Inga beslut som togs i alla fall, utan ett ganska bra möte som gick över ganska så fort!









 










 

Av Hanna Boman - 13 november 2016 18:59

Nja, man kan väl inte skryta om att jag var inne på dagens gudstjänst så värst länge. För nu i slutet på veckan här  så funderade jag lite på om jag skulle ta hand om barnen under lite Söndagskul, så det gjorde jag...även om jag inte alls hade förberett något alls!

Men det hade ju Manuela gjort, för hon hade väl tänkt lite samma sak (och förberett något med). 

Så 5 barn följde med oss ut, inte allför ofta som det finns barn med på en vanlig söndagsgudstjänt...även om det har varit det nu de sista gångerna, men ingen som varit villig att ta tag i det direkt.

Idag så pratade i alla fall Manuela om "Den förlorade sonen", och hon hade lite dockor o sånt också.



#enväldigttrevligstundmedbarnen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards