Alla inlägg den 23 november 2016

Av Hanna Boman - 23 november 2016 23:41

Jepps, idag så kom det en karta med järntabletter #duroferon och jag trodde väl nästan att de skulle komma idag...eftersom jag tydligen behöver en karta till med #20tabletter eftersom mina värden inte ligger så bra just nu, tyvärr. Jag har ju tidigare legat helt okej och kunnar bli tappad på blod var fjärde månad, men nu ligger jag lågt på grund av att de sista gångerna så har inte järnet velat tillgodogöra sig. Vilket känns lite halvtrist, men hade jag inte varit blodgivare så skulle jag ju inte fått veta mina värden...åtmistone inte på samma sätt som NU då, vilket känns skönt.

Fast självklart så hoppas jag på att det kommer bli bättre till nästa tagning av värdena!







 








 



 









 

Av Hanna Boman - 23 november 2016 20:17

Jaa, man kan ju inte säga att vi har stickat idag i alla fall...inte någon faktiskt. För denna dagen tog vi oss ut till Holmsjö där en av vännerna bor o då var vi där redan klockan ett.

Och då serverades det lite lunchamat: "Ungefär som Jansons frestelse, fast med kassler i istället". 

Mumsfillibaba, vad gott det var!

Jodå, visst var det en sallad till också förstås!

Efter att vi hade ätit så fick det ju bli lite kaffe & kaka med, som också var rysligt gott (men fråga mig inte vad kakan hette, eller heter...för det vet jag inte).

Sedan så satt vi ju och snicksnackade väldigt mycket, en riktigt trevlig stund får ju jag lov o säga!







   





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards