Alla inlägg den 9 december 2017

Av Hanna Boman - 9 december 2017 23:35

Nu har vi gjort två JULKONSERTER, vilket gick väldigt BRA måste jag ju säga!

Det flöt på, precis som det ska göra.

Den här gången var ju jag med i båda körerna, både By Mercy Second Voice.

~~frågan var, Hur tänkte jag där...?~~



Åååh, barnkören Joyful startade hela konserten med ett jättefint Luciatåg.


Sen efter det så rullade det på sin gilla gång, precis som det ska göra!


Alltså, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt mer än att det gick bra!

Efter första konserten så gick vi medverkande bakom "kulisserna" för att äta 

pastasallad & kaffe & kaka (precis som vanligt, från år till år)



Och efter andra konserten så tog jag mig ner till Café Ankaret och fikade lite

på både KÖTTBULLEMACKA & VANILJHJÄRTA & KAFFE.

 


Det serverades ju även efter första konserten till folket

som var med o lyssnade!





#julkonsert2017

 

 

 







 












 









Av Hanna Boman - 9 december 2017 11:54

Hur många visste om att idag är det PEPPARKAKANS DAG?

Jag hade i alla fall inte en aning om att det ens fanns en sådan

dag i kalendern förrän jag hörde det sägas på radion 

imorse!

Men varför kan det inte vara en PEPPARKAKANS DAG, när det finns så många andra TEMADAGAR!


Hehe, så tänker jag nu!



#pepparkakansdag2017



 










      








        





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards