Alla inlägg den 20 december 2017

Av Hanna Boman - 20 december 2017 22:17

Efter lite "sms-chatt" med mitt kusinbarn igårkväll, så fick jag veta av henne att de hade 

JULAVSLUTNING nu ikväll ute i Wämöparken och det var ju förstås barnen på Musikugglan.

Så det var både luciatåg o klasser som sjöng för både nära & kära!

Nu så var det första gången som jag var just där när det var JULAVSLUTNING!

 


Sen var det ju en del marknadsstånd runtom i parken också, lite av varje!


En mycket trevlig tillställning, måste jag nog säga att det var.

(jag har ju tidigare jobbat där på skolan, och då är det lite extra kul att 

vara där...även om barnen nu kanske inte känner igen mig, men en del 

av personalen förstås).




TACK alla för en väldigt trevlig kväll!





  








 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 20 december 2017 21:58

Jahaja, idag så blev det ett litet eller ganska stort besök på Arbetsförmedlingen o nu var väl detta första gången på ett "ganska" bra tag sedan med tanke på att få träffa min SIUS där än bara ute på jobbet.

Och där träffade jag även en arbetsterapeut också.

Så det blev lite snack om framförallt hur det funkar ute på jobbet, och hur man ska kunna göra att det skulle kunna bli bättre.

Praktiktiden där ute nu är fram till januari (2018) ut, sen kan praktiken bli förlängd eller så kommer det kanske bli en anställning.


Men vad jag vet just nu så är det i alla fall januari ut, sedan därefter får man se vad som händer!


















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards