Alla inlägg den 14 november 2018

Av Hanna Boman - 14 november 2018 21:32

I somras så hade vi något som kallades för "Sommaronsdag" för alla lediga!

Och nu under hösten så har vi kvar detta med onsdagarna, men kallar det tydligen bara för "Onsdagskvällar"!

Första gången som jag var med nu i höst, och då spelas det spel bland annat!

Ett gäng killar spelade ett spel, som jag dessvärre inte kommer ihåg vad det var för slags spel (har aldrig spelat det själv och aldrig heller sett det...)

Sen var det några som spelade pingis också lite pö om pö!


Och nja, jag spelade inte något spel alls utan kollade bara på vad andra gjorde typ!


Trevligt att göra det med ibland, hehe!






 










 














 









 







 

Av Hanna Boman - 14 november 2018 13:47

Ännu en TEMADAG denna dagen, och då är det OSTKAKANS DAG!

Det är ibland många dagar som kallas TEMADAG, fast det är ju oftast bara 

en sak som jag tar upp i mitt bloggande...eller kan vara någon mer!





Men just idag så är det kort & gott OSTKAKANS DAG!





#ostkakansdag2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards