Direktlänk till inlägg 19 maj 2020

CPUP-mätning

Av Hanna Boman - 19 maj 2020 17:19

Nu så har jag idag under eftermiddagen "äntligen" varit på den här årliga CPUP-mätning, där man får svara på en massa frågor där en del som jag kallar dem för "samvetsfrågor" och en hel del BRA frågor också förstås. 

Och att det alltid ska ställas "samvetsfrågor" är väl något som jag inte riktigt kan förstå mig på, men allt ska man väl inte alltid begripa.


Men annars funkade det BRA med mätningarna som oxå ska göras, inte några större krångligheter från förra året. Det är ju mätning på mina rörligheter i armar/   ben/händer/fingrar för att kunna sammanfatta lite i korta drag!




#cpupmätning  #regionblekinge







 










 














 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Tisdag 2 juli 21:53

TEMADAG!     På dagen idag, så är det ROSENS DAG och det är ju hur fint som helst med ROSOR! Nu så finns det ju ganska många olika färger på rosor, men eligt mig så är nog röda rosor de finaste!     #rosensdag2024           ...

Av Hanna Boman - Måndag 1 juli 20:08


Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 23:12

Nu så regnade det ju hysteriskt mycket, vilket verkligen behövdes och kändes skönt att höra under förmiddagen o framåt! Enligt programmet i Mariedalskyrkan, skulle man vara utomhus för både kubbspel o annat. Vädret ändrade sig, så det blev till att...

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 22:11

?som blir i ett annat inlägg!!!!!

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 14:54


Igår efter att jag hade jobbat mitt pass i SecondHand, då fick det bli en runda in på Gelato... där de har och gör världens godaste sallader (blir aldrig missnöjd).   Deras trevligaste bemötande, gör att man alltid kommer in dit med ett leende på...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards