Alla inlägg den 5 maj 2020

Av Hanna Boman - 5 maj 2020 17:32

HOPPSAN!

 

 

 

 


Nu var jag i all hast in till Smarteyes igår, när jag ändå var ute på stan och gick! För ett tu tre så bara märkte jag att min högra kontaktlins "hoppade" ur ögat! Som väl var så var jag inte alls jättelångt därifrån utan var ju bara att vända på "klacken" och ta sig dit med kontaktlinsen liggandes på tummen!


Så då fick jag bara skölja av kontaktlinsen lite med linsvätska och sedan sätta tillbaka den igen.


Hehe, enklare kunde det ju inte bli egentligen!


Det lilla roliga var väl att jag inte kände att den vänstra kontaktlinsen satt som den skulle, men var väl inte så konstigt...med tanke på att den var i två delar!



När jag som hem sen så fick det bli på med glasögonen istället!












     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards