Alla inlägg den 17 november 2011

Av Hanna Boman - 17 november 2011 22:40


Jag blir så lugn av att höra denna sången!


Av Hanna Boman - 17 november 2011 20:41

Kvällens möte nere på Viktväktarna handlade mycket om motivationen till att träna och särskilt nu när det är den mörka tiden på året.

En del tränar på Friskis & Svettis, medans andra tränar typ vardagsmotion...som att gå till och från bussen, eller bara ta sig en kvällspromenad.

Jag vet inte riktigt, men jag börjar nog känna ett litet sug över att träna på Friskis & Svettis. Mina funderingar har varit fram och tillbaka nu: -kanske, kanske inte, kanske, kanske inte!-

Så nån gång kanske det kommer bli av, vem vet?

Ska jag berätta vad invägningen sa ikväll med då? Eeeh, jaa...okej då!

Den var ju inte alls fy skam denna veckan heller!

Dagens vikt var 60,9 kg, alltså -0,9 kg. Jippi, nu är det inte lång väg kvar tills jag har gått ner 10 kg. Hur glad tror ni att jag är? Superduperjätteglad!


 


Av Hanna Boman - 17 november 2011 07:15

Igårkväll var det övning av advetssånger återigen och nu börjar väl sångerna sätta sig mer och mer. Ja, skam vore väl annars...eller hur?

Var väl inte så många där igår, på grund av sjukdom och annat. Men annars gick det bra och det är ju roligt att sjunga med, så då blir det ju skoj!

Även denna gången hade vi ju en liten paus med "fruktstund". Gott!

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards