Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Hanna Boman - 8 oktober 2015 21:27

Yes, tro nu inte att jag var klar med mitt klädinköp efter att jeansen var inhandlade...nejdå, för jag strosade in en sväng till Flash också för och kolla lite toppar.
Eeh, jag har typ behövt nya toppar väldigt länge nu...så då var det äntligen dax att fortsätta inköpen, eller hur?
Så då blev det att jag köpte mig tre toppar ~~Tag 3, betala för 2!~~ :)

#sånuärjagnöjd






 







 



Av Hanna Boman - 8 oktober 2015 21:12

Idag efter lunchstunden med Stina, så tog jag mig en runda in på JC (min definitiva jeansbutik)...för att köpa mig ett par nya jeans och det gick ju relativt fort, med tanke på att jag alltid vet vilken sorts jeans jag vill ha!
Men det är ju bara så enkelt att jag alltid behöver ha jeansen upplagda, så därför köper jag alltid mina jeans på JC! :)





 








 
















Av Hanna Boman - 8 oktober 2015 17:04

Idag har Stina och jag träffats över en lunch, för första gången på väldigt länge...och idag så träffades vi nere vid CityGrill (första gången jag var där). :)
Och jag valde en Kycklingkebabrulle med blandad sås till, gott! :)

Tyvärr så tog jag ingen bild på "min rulle", men jag googlade fram en bild nu i alla fall...så det fick bli en matbild också! ;)

TACK min allra bästa Stina för idag! :)





 







 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards