Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Hanna Boman - 13 oktober 2015 21:34

Ännu en tisdagskväll i sjungandes tecken, eller hur man ska skriva. :)
Vi övar ju nu järnet inför nästa helgs Höstkonsert! :)
En del nya sånger och även några gamla godingar som vi kan sjunga både avigt & rätt, hehe! ;)
Njaej, kanske inte riktigt...men nästan, åtminstone för oss som varit med ett tag. :)

/Tjipptjopp





 

Av Hanna Boman - 13 oktober 2015 16:48

Jodå, idag har jag varit tillbaka till Arbetsförmedlingen igen och träffat min SIUS-konsulent...och den här gången var det bara han och jag som funderade lite eller ganska mycket på vad jag ska jobba med i framtiden!
Eeh, vi är ju i alla fall på god väg åt vilken bransch jag vill syssla med...och det känns ju bra såhär långt.
Hmm, behöver jag tala om här vad jag tycker om honom...eller?
Neeej, jag låter det vara...alltså han är ju med på vad jag vill och hela den biten i alla fall, vilket jag kan tycka känns bra.
Så nu kommer han försöka ringa runt till lite ställen, får väl se hur det kommer att gå.
Jag hoppas ju på napp, relativt fort! ;)








 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards