Alla inlägg den 29 oktober 2016

Av Hanna Boman - 29 oktober 2016 22:17

Ikväll så har vi haft Höstkonsert, och som vanligt en trevlig tillställning! Vi i Second Voice sjöng sammanlagt 8 sånger vid tre olika tillfällen, för det var ju inte bara vi som sjöng...utan även On the Road Jessamine.

Och för mig var det första gången som jag i alla fall hörde Jessamine, riktigt bra!



   








 

Second Voice





   

Jessamine & On the Road










       

Av Hanna Boman - 29 oktober 2016 14:17

Ojoj, et kändes väl lite lagom tidigt att ta sig hemifrån strax innan klockan nio imorse...men denna gången så hade ju jag promenadavstånd upp till Emanuelskyrkan...för det var ju där vi hade en Bibelfrukost från klockan nio.

Jodå, frukosten började serveras då i alla fall och det var lite av varje (lite olika sorters frukost-grejer).

Men jag brukar ju vara ganska enformig vad det gäller frukost, så det fick även denna dwgen börja men fil cornflakes...det enda som jag la till nu idag då var ju frallor kaffe ocskå, för det brukar aldrig bli här hemma!


#enriktigtgodfrukost

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 


Och sedan när uret började närma sig tio, då var det dags för Bibelstudium. 

Hehe, och då var det till att bläddra i bibeln...fast jag hade ju ingen bibel med mig, eller joo...jag hade ju Bibelappen med mig, vilket jag tycker är betydligt lättare o hitta till de rätta bibeltexterna.

Hmm, jag är ju ingen stor och van bibelläsare...även om jag gärna skulle vilja gå igenom en bibelläsningsplan, men kanske att jag kommer börja...fast kommer inte säga mer om detta nu!







 

Bibelappen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards