Alla inlägg den 8 oktober 2016

Av Hanna Boman - 8 oktober 2016 19:47

Ojoj, kyrklunch en lördag...tänker ni nu kanske.

Men så har det varit idag, eftersom denna dagen stod det "Församlingens årsmöte" på schemat!

Och då brukar vi börja med Kyrklunch klockan 12, som idag bjöds på två olika köttfärsrätter. Den ena var en helt vanlig köttfärssås medan den andra var med curry & russin i. Jaa, det var säkert något annat i också...och jag tog faktiskt av båda sorterna, så det fick bli två portioner. Sen var det ju förstås sallad till också, gott!

Och vad var det med om inte efterrätt, glass & chokladsås & kaffe!



Sedan så började förhandlingarna inne i kyrksalen när uret visade 13, men jag tror nog att vi började lite senare...vilket inte spelar någon roll nu va? Hehe!


Efter att vi hade gått igenom dagordningen under en timma, så var det dags för så kallat påverkanstorg (den här gången var det endast två stycken, vilket kändes skönt)

Och under den tiden så blev det lite fika: kaffe bulle kex. Sen så fanns det ju frukt och sånt också, fast det gick förbi mig i mina tankar idag...hehe! (men jag åt väl 4 clementiner, efter att självaste årmötet var slut)






    





 














 


















Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards