Alla inlägg under april 2017

Av Hanna Boman - 15 april 2017 16:07



 





 





   





 










   






   

   






   



   





Av Hanna Boman - 14 april 2017 23:07

Nu ikväll har det varit Storandakt i kyrkan, och med det menas att vi som inte tillhör

Fredax kommer till kyrkan till klockan nio!

Nu när vi kom dit så börjades det med lite fika, som var lite "rester från fritidsgården".

Så vi satt inne i mysrummet, och jag fick sitta på en jättelåg stol typ!



 



Sen när vi hade fikat & pratat klart, så var det dags för en jättefin andakt inne i kyrksalen

där vi sjöng o fick tända ljus framme i ljusbäraren o även gå fram till knäfallet.

(för de som ville)




 

Violet Andersson

 

 

 

 

 

 

 

Hampus Flyman

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








Av Hanna Boman - 13 april 2017 22:24

Efter mycket om och men så tog jag mig ut till ännu en dag/kväll för att vara med på Fritidsgården!

Om nu sanningen ska komma fram, så var jag på plats runt halv sex nånting.

~~men bättre sent än aldrig, hehe~~


Inte denna dagen heller titulerade jag mig som någon ledare, för jag hade inte någon sådan "ledarskylt"

på mig idag heller.


Och även den här gången så har det ju varit xBoxkortspel & brädspel & pingis &

rundpingis & påskpyssel.

 


Sen var ju även kiosken öppen denna dagen också, med lite av varje:

godis & frukt & nudlar & toasted & varmkorv med bröd & panpizza & piroger &

glass & vatten & saft & läsk & ramlösa & kaffe & te

 

 

 

TACK för dessa två dagarna som jag har varit med

ute och hjälpt till!

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 12 april 2017 22:54

Yes, efter att ha gnällt lite på Facebook över att det inte någonstans finns mobilskal till

iPhone 5c att köpa i en vanlig affär...så fick det bli till att göra beställning via nätet på

www.fyndiq.se

Och då blev det att jag hittade två skal, som faktiskt kom både två med posten idag...eftersom paketet 

var så pass litet, trodde jag att det bara hade kommit ett skal!





 

iPhone 5c

 

 

 

 

 

 

   

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

      

Av Hanna Boman - 11 april 2017 21:27

Eftersom det nu var den absolut sista övningen vi hade innan påskdagens uppsjungning, så kände jag att jag fick ta mig dit ikväll...även om man tidigare har sjungit sångerna och kan dem, så kändes det viktigt att vara med kväll! :)

Och visst gick det BRA att öva idag, det var ju till och med så att Carina spelade in en av sångerna som vi sjöng o spelade sedan upp för oss...väldigt roligt o bra var det att få höra!

Till och med så vi gav oss en applåd efteråt! :)



Så det här kommer säkert att gå alldeles lysande på söndag då vi kommer att sjunga på PÅSKDAGSGUDSTJÄNSTEN!











 


Av Hanna Boman - 11 april 2017 20:38

Nu detta påsklovet så har vi fritidsgård i kyrkan för absolut första gången, det har ju annars alltid

varit under höstlov o sportlov...men nu ville vi testa att även har det under påsklovet också!

Så under eftermiddagen idag då har jag varit där för att vara ihop med en massa barn o andra 

vuxna, och den här gången så blev det faktiskt inte att jag tog på mig en "ledarskylt".

Oups!


Men under fritidsgården så kan man spela xBox pingis & påskpyssla!

Sen finns det ju en kiosk också där man kan

köpa godis panpizza & piroger & nudlar & toasts & varmkorv med bröd frukt & glass.


Sen så startade ju påsklovet igår och då även fritidsgården, men jag kom dit först idag!









 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards