Alla inlägg under april 2017

Av Hanna Boman - 1 april 2017 21:12

 




 

Sandgrenska manskören




Wooow, vilken fantastisk kväll jag med en massa andra har fått vara med om!

För mig var det absolut den allra första Våryra med Sandgrenska manskören!

När jag kommer dit eller innan jag ens kommer dit, trodde ju jag att det bara skulle vara

sång & musikkonsert!

Men det var ju en hel del sketcher och mycket annat!

Hehe, jodå...till och med så att Pillemasarna var med också!





     

Pillemasarna

 

 

 

 



 





 



 

...och så lite knipövningar med, haha!

 

 

 

 

   STORT TACK alla för en fantastiskt goo & suprtrevlig kväll, som jag

sent kommer att glömma!

  






/Kram & tjingeling


Av Hanna Boman - 1 april 2017 16:03

Ojdå, det känns ju väldigt längesedan som jag var o jobbade i Secondhand nu!

Och visst är det inte lika ofta som det var förr, utan det är som för alla andra som 

jobbar där som volontärer på lördagarna (var sjätte lördag)

Sist jag var o jobbade där var ju i februari o nu är vi inne i april!

Jag var väl lite halv om halvt fundersam på hur det skulle gå för mig 

i kassan idag, men det gick ju BRA!

Känns ju egentligen som om man har haft semester bara, för priserna 

på de olika cafégrejerna fanns ju fortfarande kvar i minnet.

Dagen idag har annars funkat på bra, lite halvlungt med folk i stort sätt hela dagen.

Men var ganska stor rusch i början, efter öppning vid halv tio!




     




   



   




Detta är vad som finns i stora drag i vårat café! :)








     










 







Av Hanna Boman - 1 april 2017 07:47

Igår var jag in till Flash o köpte den här koftan, för jag tyckte att det var lite dags att hitta en kofta! :)
Sedan så brukar jag ofta hitta kläder där inne på Flash, "min" affär.
Koftan var ju inte dyr heller, utan kostade 175:-...så himla bra!






 










 












Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards