Alla inlägg den 5 november 2017

Av Hanna Boman - 5 november 2017 20:45

Ikväll var det en fin SINNESROMÄSSA i Emanuelskyrkan, inte så många utan nästan som vanligt glest mellan bänkraderna.

Men en väldigt fin kväll med Nattvard o predikan av Violet Andersson, sen var det pianospel av... (vet inte vad hon heter, men brukar sitta vid pianot där).





 

Violet Andersson

 

 

 

 

 

 

   

 

 






 

 

...och så lite kyrkfika efteråt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 5 november 2017 15:47

Idag så tog jag mig ner på gudstjänst i Pingstkyrkan, bara för att få lite mer eftertanke med tanke på vad det faktiskt är för en helg just nu!

Så den här gudstjänsten idag kände jag verkligen att jag behövde, kort & gott!

Lite mer eftertänksamhet här på sina nära & kära som fått "gå hem till en bättre värld" än vad jag tyckte att det var igår...

En predikan som verkligen man ville ha mer av, om att AVLIDER man så går man inte BORT...utan man går HEM!

TACK Göran!

Och så var det ju förstås PARENTATION, för de som fått FLYTTA HEM till EVIGHETEN!
Man är inte färdig, när man har fått FLYTTA HEM!




 

Lovsångsteamet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

...och så lite kyrkkaffe med

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards