Alla inlägg den 21 november 2017

Av Hanna Boman - 21 november 2017 21:53

Nu ikväll har vi haft årets sista MUS-möte ~~Mariedalskyrkans Unga Styrelse~~
Och jag vet ju att jag inte får skriva om vad för beslut som fattades, precis som vanligt.

Men jag kan ju tala om att Jonna hade eller var ansvarig för fikat i det stora hela. För hon fixade bröd & pålägg & grönsaker (eeh, inte jättemycket grönsaker dock...men cocktailtomater & gröna & gröna klyftade äpplen).
Så lite av det gröna var det i alla fall, för att jag skulle bli nöjd & glad!

Medan Sören hade bakat en god "Kladdkaka med fudgetopping" och till det serverades vaniljglass.
(inte alls äckligt nånstans)










 















 

Av Hanna Boman - 21 november 2017 16:32

Oja, idag blev det fika med Birgun då hon gick på sin rast klockan två.
~~Och ja, idag kunde jag klockan.~~
Så vi fikade o snicksnackade med varann en bra stund om både ditten & datten.


#väldigtgottmedkaffejustidag
#kaffemedmjölk





TACK för idag goa Birgun!


 











 










 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards