Alla inlägg den 20 november 2017

Av Hanna Boman - 20 november 2017 23:58

Nu ikväll har det varit cafékväll i Emanuelskyrkan där Violet Andersson har haft lite tema ur Lydia Lithell o hennes psalmer & sånger!

Hehe, lite repris för mig eftersom jag har varit med om en sådan söndagsgudstjänst nere i

Pingstkyrkan för en månad sedan.

Men det var lika kul att höra även nu, helt klart!

Fikat för kvällen blev varmkorv med bröd o kaka till efterrätt.
Gottigottgott!




















   

Av Hanna Boman - 20 november 2017 23:24

Måndag idag, och då har man ju varit till Viktväktarna i vanlig ordning. (fast förra veckan var det stängt...)

Mötet idag handlade om TALLRIKSMODELLEN o hur man ska lägga upp på sin tallrik förstås.


Och hur många lägger upp sin mat efter TALLRIKSMODELLEN?

(jag gör det inte...)


TALLRIKSMODELLEN 

GER EN HÄLSOSAM HELHET









     








Men vad visade den "förbannade usla" vågen då jag ställde mig på den? Ja, för något snäll

var den ju inte i alla fall!

Jag vet snart inte vem jag ska bli arg på, om det är vågen, eller mig själv...

Idag så visade den 64,1 kg som resulterade i +0,7 kg.

 


Bättre resultat till nästa vecka Hanna, eller hur?














 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards