Alla inlägg den 8 maj 2021

Av Hanna Boman - 8 maj 2021 22:47

TEMADAG!

 

 


Nu när det då idag först och främst är tunnbrödets dag, så varför inte ha en TUNNBRÖDRULLENS DAG också då!

Lite småkomiskt tyckte nog jag att det var/är, för det är ju väldigt gott men en TUNNBRÖDSRULLE!

Och förstås helt beroende vad för fyllning det är man har!


#tunnbrödsrullensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 8 maj 2021 21:11

TEMADAG!

 


Ojoj, idag är det tunnbrödets dag! Och visst är det väl gott med tunnbröd, eller hur? Egentligen oavsett om man har nån go fyllning i eller vara vanligt pålägg som ost & skinka i, så tycker väl jag att det är gott vilket som!


Nu är ju inte jag den som köper hem tunnbröd, vet inte alls när jag gjorde det senast. Men tycker ju att det kan vara gott att äta det nån gång ibland i alla fall, så får väl köpa hem det nu framöver...




#tunnbrödetsdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 8 maj 2021 19:58

Ojojoj, den allra första jobblördagen sedan november -2020!
När de nya lokalerna öppnades upp den 10 april, då har även Café 2 varit igång igen!

Så detta var ju då som sagt min allra första jobblördag ute på Gullbernavägen, vet inte men kändes väl lite som en utmaning eftersom det nu är en helt ny kassaapparat...men på sätt och vis lättare. Eftersom man blippar på skärmen och ser ju bild eller så på de olika grejerna.

En ny och betydligt modernare kassaapparat!

#pingstkyrkankarlskrona #pingstkyrkansecondhand #stämjärnet
#gullbernavägen4
#2kopparkaffemedmjölk #1lokapäron #2grovafrallormedostochskinka #1päronbiskvi


Roligt att verkligen vara igång att jobba där igen!


/Tjingeling







 















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards