Alla inlägg den 31 maj 2021

Av Hanna Boman - 31 maj 2021 16:52

Idag så har jag varit på Ortopedtekniska! Den här tiden fick jag kan man väl säga när jag bara ringde till dem för nån vecka sedan, men fick ju förstås en kallelse skickad till mig också.

Nu bara kände jag för att jag verkligen behöver/behövde ett par nya inneskor, för de jag har haft nu i all evinnerlighet sitter knappt ihop längre...(jodå, ihop sitter dem...men är väldigt slitna och går verkligen inte att bli "omplåstrade" något mer)

Och detta fick ju jag veta för ett väldigt bra tag sedan, men har liksom inte kommit till skott förrän nu då!


Kommer kännas skönt när de är redo för att bli hämtade typ om sisådär 4-6 veckor.

Så var det ortopedingenjören talade om för mig, då jag frågade honom hur lång tid det kommer att ta.

#blekingesjukhuset #regionblekinge #ortopedtekniska #nyaskor





 










 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards