Alla inlägg den 13 maj 2021

Av Hanna Boman - 13 maj 2021 18:36

TEMADAG!

 

 

 

Hoppsan!

 


Yes, nu "missade" jag den här temadagen som var igår och nej. Fråga mig inte varför, men jag hade ju velat skriva om det att det var DAGBOKENS DAG!

 


Jag vet väl egentligen inte varför jag vill skriva om just detta, med tanke på att jag aldrig nånsin har skrivit DAGBOK i mitt liv...inte ens under ungdomsåren, då man som mest kanske hade velat skriva om sina dagar på ett eller annat sätt!


Men när man har en blogg, så är väl det på sätt och vis en dagbok...fast kan ju läsas av alla ens bloggläsare!

Så att ha en blogg är ju egentligen inte så värst hemligt, men däremot tycker väl jag att det kan vara roligt att gå tillbaka i "sin egna blogg" och läsa vad man har skrivit om!





#dagbokensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

...dagbok, med hänglås var väl ganska inne då man 

var i ungomen och skrev 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 13 maj 2021 12:18

 

 

 

HOPPSAN!

 


Nu är det ju som alla vet att det är torsdag idag, och då brukar ju ViktVäktarna ha öppet för VÄGNING SHOPPING. Men eftersom det då just idag är en röd dag "Kristi himmelfärds dag", så är det inte öppet

Utan det var öppet igår då istället, men halvslarviga jag uppdaterade inte igår...snälla, fråga mig inte varför!

För nu så får ni ju ändå se och läsa hur reslutatet blev, eller hur? Även om nog inte jag riktigt vill tala om det, men har man alltid gjort tidigare...så "måste" jag väl göra även denna veckan!

Så denna veckan visade den usla vågen 71,3 kg som då resulterade i +1,3 kg.


Grrr, Hanna! Till nästa vecka måste ju detta bli så pass mycket bättre, för det är ju minus på vågen som du vill ha!




#inställt  #coronapandemi  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards