Alla inlägg den 6 juli 2020

Av Hanna Boman - 6 juli 2020 21:47

Nu har även JAG skaffat mig en Fitbit  ~~först och främst så beställde jag en via nätet i november/december, men fick liksom alrig den till att fungera~~

Sen i förra veckan var jag in till euronics och pratade lite med dem, vilket sedan slutade i att jag bestöllde en 

Fitbit charge 4.

Så idag var den kommen och jag var in till dem och hämtade den, samtidigt som jag fick hjälp med att få igång den på bästa sätt!


Nu när det är en som man kan kolla sin sömn och så, så kommer det väl nu till en början kännas konstigt att ha nånting på armen när man sover (brukar ju aldrig ha klockan på mig nattetid).



Så detta kommer säkert bli en nyhetskänska för mig, som nog kommer bli bra tillslut!




#euronics   #fitbitcharge4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards