Alla inlägg den 30 juli 2020

Av Hanna Boman - 30 juli 2020 23:12

Nu ikväll så har mamma Henrik varit hos mig på lite fika, ungefär så kan man väl säga. För vi började med att fika i alla fall, vilket var trevligt!

Sen så hade ju Henrik med sig bilder & filmer på Einar, som vi tittade på också från TV:n då!


Det är verkligen mysigt att kolla på både bilder & filmer på honom emellanåt, nu så brukar ju Henrik skicka lite bilder/filmer till mig med lite jämna mellanrum!









 

Av Hanna Boman - 30 juli 2020 22:53

TEMADAG!

 

Och hur många i vårt avlånga land visste att det var POCKETBOKENS DAG idag bland dessa TEMADAGAR?

Jag hade då rakt ingen aning, förrän jag googlade på TEMADAGAR!


Nää, jag kan ju då rakt inte säga att jag är någon bokmal alls. Att ha en massa pocketböcker stående i en bokhylla gillar väl inte jag så jättemycket, utan då tycker jag att det ska vara "bundna böcker"...ser finare ut då!




#pocketbokensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 30 juli 2020 22:26

 





Nu så fick det bli dagens sista workshop för mig, och så blev det även att väldigt sent inlägg också!

Men det fortsätter ju att ha LIVESÄND workshop, vilket vi alla viktväktare tycker är BRA!

Denna veckan handlade det om "Vad händer i kroppen när vi äter hälsosammare?"

Så det var vad som pratades om idag, vilket jag tyckte kändes bra!


Och vad visade vågen imorse då jag "skuttade" upp på den här hemma då? Jomen, den var ju ganska så snäll ändå...för den visade ju 71,6 kg som resulterade i +/-0 kg.




#inställt  #coronapandemin   #covid19


 















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards