Alla inlägg den 17 juli 2020

Av Hanna Boman - 17 juli 2020 20:47

TEMADAG!

 

 


Nu så är det en TEMDAG idag, som man kanske skulle kunna undra varför det finns en sådan här dag!

Men som sagt, så finns det ju verkligen hur många "onödiga" TEMADAGAR som helst!



#emojinsdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Av Hanna Boman - 17 juli 2020 20:03

Efter att vi hade varit och lunchat på stan, så drog vi hem hit till mig...men innan dess så var vi och handlade en sväng med.

Sen så promenixade vi hem hit till mig, för att få sitta en stund på balkongen innan det var dags för Karin att bli hämtad! Mnja, vi hann ju inte med att vara så väldans länge på balkongen förrän hon fick dra vidare!


Men visst hann vi väl få lite sol på oss, eller vad säger du Karin?



#kaffemedmjölk  #budapestrulle  #snöbollarmedlime

 

 

 

 

 


TACK för denna dagen Karin!








 




Av Hanna Boman - 17 juli 2020 17:42

Eftersom Karin var ledig från jobbet idag, för att hon hade lite annat för sig inne i stan.

Så då träffades vi sedan inne i stan efter att jag hade slutat och tagit mig in till "storstan"!


Vi hade väl lite svårt för att bestämma oss för vart vi skulle luncha, men eftersom vi satt just då på en bänk utanför Wachtmeister...så slutade det med att det kort och gott blev Café 1344.


Och ja, eftersom jag redan denna veckan har ätit fisk, så kände ju jag att inte jag ville ha det idag oxå. Utan då blev det för mig Sweet chili räksallad, som var riktigt god nu i den här värmen.

Sen till det drack jag ju CocaCola zero!




TACK Karin för en trevlig lunchstund!


  











 















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards