Alla inlägg den 23 juli 2020

Av Hanna Boman - 23 juli 2020 21:08

TEMADAG!

 

 


Ännu en TEMADAG  att beakta, eller vad ska man säga? För idag är det nämligen VARMKORVENS DAG!

Själv är jag ju inte den som gärna väljer en "korv med bröd" i just ett gatukök!



Hur många har idag har ätit en varmkorv just idag, då det är VARMKORVENS DAG

Jag har ju då rakt inte gjort det i alla fall, men har ju ätit väldigt många tidigare i ens liv!




#varmkorvensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   


Av Hanna Boman - 23 juli 2020 19:02

Nu så är det ju inte helt semesterstängt där jag är och jobbar, så vill man så får man komma ut ändå.

Eftersom caféet är öppet som vanligt, och på den delen är det ju personal förstås.

Jag var där ute från cirkus halv två, bara för att jag var lite lagom sugen på att äta pizza. Och jadå, det finns ju ganska så många pizzerior runt omkring där ute...så bara att välja och vraka ju!


Så för mig idag då blev det promenaden bort till PIZZAHUSET, där jag nog hade lite svårt för att bestämma mig...men det slutade på att beställa en GORGONZOLA, för det brukar faktiskt vara en av mina favvisar och sedan så blev det ju självklart en PEPSIMAX!

 

 

 


#pizzahusetlyckeby   #gorgonzola  #pepsimax

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 23 juli 2020 10:16

 








Ojojoj, vad hände här?


Jepp, det är SANT! Jag var med på dagens första workshop vilket inte händer allt för ofta, men denna veckan hände det...vilket känns ganska så bra ändå, för då behöver man ju inte tänka på att vara "hemma" på de senare sedan!


Och vi var ju en hel del som var "morgonpigga" idag, fast vet inte exakt hur många vi var...men spelar ju ingen roll alls, mer än att det var ju i alla fall kanske 6-7 stycken om jag kan tänka rätt!



Den här veckan har det pratats om STRESS och hur vanligt det är egentligen! Det finns ju många olika stressymtom, som man inte alls kan skriva ner här.



Nää, jag är nog en väldigt lugn person och är aldrig stressad. Jag tror ju aldrig att jag nånsin har känt mig stressad, vilket jag tycker kan kännas skönt (jag har ju inget att jämföra med, så...)



Men nu så ska jag försöka avslöja var vågen här hemma stannade på idag, för inte var den snäll emot mig!

Nää, med tanke på att den idag då visade 71,6 kg vilket då resulterade i +0,7 kg. 

 

 


Men vågen då, jag hade ju bett dig vara snäll och bara visa en massa MINUS nu!






#inställt  #coronapandemin  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards