Alla inlägg den 16 juli 2020

Av Hanna Boman - 16 juli 2020 18:58

 




Efter väldigt mycket om och men, så kommer jag in äntligen på denna veckans sista LIVE-sändning då det var 

workshops med ViktVäktarna. Alltså jag var tydligen helt pantad, med tanke på vart jag först var inne på för att komma med. Jag gick alttså in via Facebook-appen, och letade som en galning för att komma med från början då klockan 18. Men för hela världen, det är ju inte därigenom som man ska gå in...utan det är ju för sjutton via ViktVäktarnas app istället och där kom jag ju då in via Community, som jag har gjort tidigare verje vecka.

Så jag kom in efter en kvart, och kändes väl lite sent. Men man brukar ju säga: "bättre sent än aldrig", jag fick ju ta del av veckans workshop en liten del i alla fall!


Denna veckans workshop handlade om att skaffa sig en vana, och hur man gör det på rätt sätt! En riktigt BRA workshop idag, och hade ju varit ännu bättre om jag hade kunnat komma med från början.


Jahaja, och vad visade vågen här hemma för mig imorse när jag "skuttade" upp på den? Alltså, jag vet inte men den förvånade mig något enormt...med tanke på att den visade 70,9 kg vilket resulterade i -0,6 kg.



TACK för det kära vågen, fortsätt gärna så nu med en massa MINUS!

  


#inställt #cornapandemin  #covid19

 



 












 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards