Alla inlägg den 4 mars 2021

Av Hanna Boman - 4 mars 2021 20:07

 


Ännu en torsdag till ViktVäktarna där det ju fortfarande bara är vägning/shopping, och det är ju så det är nuförtiden...lär vara så i evinnerlighet känns det som!


Men jag  var ju där på plats i alla fall för att få checka av vågen och sedan shoppa lite med.


Så jag "skuttade" upp på vågen som den här gången inte riktigt ville som jag ville, med tanke på att den visade 

71,1 kg vilket då resulterade i +0,3 kg.










 

Av Hanna Boman - 4 mars 2021 15:09

TEMADAG!

 

 


Så är det visst BANANENS DAG idag med! Jag är en sån som verkligen tycker att bananer är jättegott, att äta bananen bara som den är. Sen så brukar jag oftast mosa ner en banan i en portion havregrynsgröt, och det har jag gjort nu i väldigt många år.

Finns ju mycket annat man kan använda bananer till, förstås...man kan ju inte räkna upp allt här!






#bananensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 4 mars 2021 14:38

TEMADAG!

 

 

 


På dagen idag så är det tydligen Smålands Nationaldag, för att det är "fössta tossdan i mass"!

Och vad jag har hört på radion idag, så har det tydligen sålts marsipantårta/massipantåta även här nere i Blekinge i långa banor.


Men marsipantårta är ju gott, så varför ska man inte kunna äta det här nere med?



#fösstatossdanimass2021    #massipantåta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards