Alla inlägg den 16 mars 2021

Av Hanna Boman - 16 mars 2021 17:56

Nu så har jag under den här eftermiddagen varit på Habiliteringen för första gången sedan i våras (2020)!

Det har väl känts lite småkonstigt att inte varit där sedan dess, men nu så har jag "äntligen" fått vara där och återigen fått träffa en fantastisk sjukgymnast  ~~~den bästa nånsin~~~



Och idag så var den där årliga CPUP-mätningen, som brukar göras varje år ungefär vid den här tiden (åtminstone för mig)!


Då denna gången så var arbetsterapeuten också med, för det ska ju mätas och ha sig i "alla" leder.

Se hur funktionen är rörelsemässigt i armar/händer/fingrar/balansen/benen/fötter!


Sen vill de kolla av vikten också, och jag som är så snäll lät ju dem göra det...hehe!

Men min längd kollade de inte av denna gången, men men den är väl densamma som varje år!



#cpupmätning   #regionblekinge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards