Alla inlägg den 18 mars 2021

Av Hanna Boman - 18 mars 2021 20:34

 




Nu så när det återrigen är torsdag, då har man väl varit till ViktVäktarna? Johodå, det har säkert varit många där på plats idag...men dock inte jag. För när jag tänkte/kände: "Att nu så är det väl dags att bege sig bort till vågen..." 

Hmpf, efter en del tänkande...så kom det en liten så kallad slamkrypare och sen så begav jag mig inte iväg.

Utan jag tog tag i "sovrumsvågen" här hemma istället, som visade 70,6 kg och resulterade i +0,6 kg.



#inställt  #coronapandemi   #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 18 mars 2021 14:53

TEMADAG!

 


Jaha, hur många visste att det på dagen idag är BUSSFÖRARENS DAG? Nja, jag visste väl inte fullt ut att det nog ens fanns en sådan dag. Men varför inte, när det finns så pass många andra konstiga temadagar under ett år?


Nää, nu kan väl jag knappast tala om vad jag tycker om just busschaufförer eftersom jag inte åker buss så ofta längre.

Ja, och det är ju på grund av att jag återigen fick färdtjänst i somras efter att då inte ha haft det i 17 år!



#bussförarensdag2021    #blekingetrafiken

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards