Alla inlägg den 13 mars 2021

Av Hanna Boman - 13 mars 2021 23:14

Nu så har äntligen finalen av årets Melodifestival gått av stapeln ikväll, och den var jag ju då hemma hos Ravnbös och såg (roligare att vara några stycken, än att vara ensam)!



#melodifestivalen2021



Startordningen för kvällen:


Danny Saucedo - Dandi Dansa

Klara Hammarström - Beat of Broken Hearts

Anton Ewald - New Religion

The Mamas - In The Middle     (tredje plats)

Paul Rey - The Missing Piece

Charlotte Perelli  - Still young

Tusse - Voices     (VINNARE)

Alvaro Estrella - Baila Baila

Clara Klingenström - Behöver inte dig idag

Eric Saade - Every Minute     (andra plats)

Dotter - Little Tot

Arvingarna - Tänker inte alls gå hem









             

     

     













 













     






Av Hanna Boman - 13 mars 2021 20:01

Eftersom det den här kvällen är Mello-finalen, så har det nu då innan varit lite födelsedagsfirande för mig med kycklingtacos/fajitas.



Sen så blev det ju fika med o då serverades det kladdkaka & glass & marängdroppar!

Väldigt gott!


 

 

 

 

TACK Martina & Morten & Seth & Iris & Edin & Jona för detta,

det blev ju precis vad jag önskade!


        

    








   

Av Hanna Boman - 13 mars 2021 19:22

TEMADAG!




Jahapp, just idag så är det mazarindagen...ännu en temadag bland dessa temadagar!


Nää, jag är ju definitivt inget jättestort fan av mazariner alls (tycker det är både för sött o torrt).


#mazarindagen2021









 










 









   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards