Alla inlägg den 12 mars 2021

Av Hanna Boman - 12 mars 2021 21:40

Ännu en födelsedag börjar gå till enda, en kanske lite märklig födelsedag...men ändå helt okej!

Mamma började med att komma till klockan fem, för att vi skulle kunna ha lite FaceTime med Einar (eftersom inte mamma har nån smartphone)

En timme senare sen så kom pappa och då blev det lite fika, och eftersom jag inte knappt har ätit en enda semla i år...så blev jag sugen på det idag (köpesemlor).

Sen blev det lite annat också förstås, men endast köpekakor vilket funkade helt okej det med!

#tulpaner  #kaffe #kaffemedmjölk #semla #punschrullar #franskavåfflor #remi






TACK så mycket för att ni kom, mamma och pappa!



      






 

Av Hanna Boman - 12 mars 2021 06:54

 



HOPPSAN!

 


Nejnejnej, som ni säkert förstår så har jag ju inte varit till ViktVäktarna idag...(blev något fel igår så därför blev det ingen uppdatering).

Men som sig bör så var jag ju där på plats igår, för endast vägning & shopping!


Så när jag ställde mig på vågen då visade den 70,4 kg som resulterade i -0,7 kg.


Men jag vet inte vad sjutton jag har gjort, för detta "stora" MINUS...men nånting måste jag ju ha gjort!


#inställt  #cornapandemi  #covid19 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards